Accountgegevens beheren

De accountgegevens kunnen beheerd worden vanuit de instellingen.

Account beheerder: De beheerder van het account.
Bedrijfsnaam: De bedrijfsnaam welke getoond wordt binnen het account.
Email: Het contact e-mail adres.
Telefoon nr.: Het nummer waarop u bent te bereiken.
Sorteer medewerkers op: De volgorde waarin medewerkers worden getoond.

  • Voornaam
  • Achternaam
  • Handmatig

Naamweergave: De manier waarop de namen van de medewerkers worden getoond.
Taal: De taal waarin het systeem standaard staat ingesteld.
Datum formaat: Het formaat waarin de datums worden weergegeven.
Tijdzone: De tijdzone waarin het account valt.

Kosten voor bedrijf
: Het is mogelijk om de “Cost of Company” in te stellen. Dit is het percentage personeelskosten dat toegevoegd moet worden aan de uurlonen.
Dit zijn kosten die betaald worden door de werkgever zoals bijvoorbeeld bedrijfskleding en drinken.

Multifactor authenticatie
Het is mogelijk om het gebruik van multifactor authenticatie voor alle gebruikers af te dwingen. Nadat u zich hebt aangemeld, worden gebruikers gevraagd om multifactor authenticatie in te schakelen voor hun account. Accounts zijn ontoegankelijk totdat de activering met succes is voltooid. Het forceren van multifactor authenticatie is alleen mogelijk als multifactor authenticatie is geactiveerd voor uw account. Voor meer informatie over Multifactor authenticatie klik hier.

Related Articles