Update: Nieuwe pauze regels

Er is een nieuwe manier van pauze registratie mogelijk! Pauze regels type gebaseerd op tijd. Het is mogelijk om nu de pauzetijden automatisch te laten bereken op vastgezette tijden zoals om 10 uur word er altijd 15 minuten pauze gehouden. Deze instelling kunt u vinden onder: “Instellingen” > “Urenregistratie” > “Pauzes”. Aan […]

Update: E-uur payroll koppeling

Wij hebben afgelopen periode gewerkt aan een koppeling met E-uur. Dé flexportal voor online uitzenden en payrollen. Met deze koppeling kunt u met één druk op de knop, gewerkte uren naar uw E-uur omgeving sturen. Deze koppeling kunt u vinden onder, “Instellingen” > “Koppelingen” > “E-uur” en klikt op, “Voeg E-uur […]

Update: Loket.nl uitgebreid

Afgelopen periode hebben we aanpassingen gedaan aan onze koppeling met Loket.nl Hieronder staan alle veranderingen: De einddatum van alle (actieve) medewerkers zal met 1 dag worden opgeschoven dit is te wijten aan een wijziging van loket.nl waarbij de einddatum van “tot” naar “tot-en-met” is veranderd. LET OP: ACTIE VEREIST! Het is vanaf […]

Update: Print versie van het rooster verbeterd

In de print versie van het rooster werden alleen de diensten getoond. Steeds meer bedrijven hadden de wens om ook de afwezigheden te tonen in de printversie. Vandaar dat we hier een update voor hebben gedaan. Vanaf nu wordt er gekeken naar de actieve filters in het rooster. Wanneer bijvoorbeeld […]

Update: Afwezigheid kan aangevraagd worden per groep

Vorige week hebben we een update gedaan waarmee afwezigheid types zijn te beheren. Hierin kon aangegeven worden dat alle medewerkers het afwezigheid type konden aanvragen. Voor sommige van onze klanten was dit niet voldoende. Daarom hebben we de mogelijkheid toegevoegd om aan te geven welke toegangsrechten groepen het afwezigheid type […]

Update: Afwezigheid types beheren

Afgelopen half jaar hebben we onder andere gewerkt aan het beheren van afwezigheid types. Door deze functionaliteit zijn klanten niet meer gebonden aan de afwezigheid types die wij standaard aanbieden. Klanten kunnen nu zelf afwezigheid types toevoegen, zoals vitaliteit uren etc. Meer informatie over deze functionaliteit vind u op:  

Update: Contract update berichtgeving

Op het moment dat het contract een medewerker verloopt en deze uit dienst gaat, ontvangt de beheerder hier een melding van. Wanneer een contract tussentijds wordt gewijzigd werd hier geen e-mail van verstuurd en dit kon zorgen voor verwarring. Met deze update hebben we hier verandering in aangebracht. Vanaf nu […]

Update: Nmbrs contract type updates

Met deze update is de synchronisatie van contracttypes in Nmbrs uitgebreid. Het kan zijn dat de koppeling hierdoor niet meer synchroniseert. Klanten waarbij dit het geval is, zijn per e-mail op de hoogte gebracht met de te ondernemen actie. Voorheen was het alleen mogelijk om contacttypes te koppelen vanuit Nmbrs […]